AEON Taman Equine Shopping Centre blog

Pembeli Tas Tangan Jenama Gucci dengan Bayaran Tunai! – Jewel Cafe Aeon Taman Equine

June 22, 2020
 

Hi! Terima kasih kerana sudi melayari blog kami~~

 

Marilah kita menjalani norma hidup baru, kerap cuci tangan anda, sentiasa jaga jarak 1 meter, marilah kita sama-sama #kitajagakita.

 

Adakah anda tinggal di Seri Kembangan? Serdang? Putrajaya? Cyberjaya? Puchong? Bangi? Kajang? dan kawasan berdekatan? Jika ya, anda dialu-alukan untuk berkunjung ke kedai kami yang terletak di dalam Aeon Mall Taman Equine.

 

LOKASI KEDAI KAMI

 

Kedai kami terletak di dalam Pusat Membeli Belah Aeon Equine, di level G berhadapan dengan Aeon Electrical dan bersebelahan dengan Kedai Guardian.

  

ADAKAH ANDA TAHU APA ITU JEWEL CAFE?

 

Jewel Cafe merupakan sebuah Kedai Kitar Semula No. 1 Japan yang mempunyai lebih dari 200 buah kedai di Jepun, Hong Kong, Taiwan, China, Singapura dan juga Malaysia. Di Malaysia sahaja, sudah empat cawangan di buka, di Aeon AU2 Setiawangsa, di Aeon Taman Maluri, Aeon Bukit Raja dan Aeon Taman Equine.

 

Pada awalnya, Jewel Cafe hanya berurusan dalam pembelian barangan kemas sahaja. Apa jua jenis emas, samaada emas kuning, emas putih, perak, suasa, batu berlian kami beli. Tetapi sekarang kami turut menerima barangan berjenama yang terdiri daripada tas tangan, dompet, tali pinggang, jam tangan dan macam-macam lagi.

 

KAMI MEMBELI TAS TANGAN GUCCI

 

Tas tangan jenama Gucci diterima di kedai kami. Kami membelinya dengan kadar bayaran TUNAI dengan SEGERA!!! Anda mempunyai koleksi yang tidak lagi diingini? Boleh datang ke kedai kami.

 

TAS TANGAN GOKU GUCCI

 
Jenama : Gucci
Perincian Produk : Goku Sylvie
Line : Z Ladies
Warna : Black
Bahan Kulit : Kulit Anak Lembu
 

ANGGARAN SECARA PERCUMA DAN BAYARAN SECARA TUNAI

 

Kedai kami menyediakan perkhidmatan yang menyediakan anggaran secara percuma bagi setiap transaksi yang dilakukan. Penyediaan air dan makanan ringan turut disediakan bagi mengurangkan masa menunggu pelanggan sewaktu pihak kami sedang melakukan anggaran.

 

Selain daripada itu, untuk setiap transaksi yang berjaya dilakukan, pihak kami akan membayar secara TUNAI. Ya, pihak kami akan membayar secara TUNAI pada masa itu juga.

 

Jadi, apa tunggu lagi? Marilah datang ke kedai kami.

page top
page top