AEON Taman Equine Shopping Centre blog

Pembeli Jam Tangan Mewah dengan Bayaran TUNAI! – Jewel Cafe Aeon Taman Equine

June 23, 2020
 

Selamat datang ke blog kami~~

 

Jangan lupa untuk menjaga kebersihan diri anda. Kerap membasuh tangan, jangan lupa memakai topeng muka, mari kita sama-sama menjalani kehidupan norma baru.


ANDA MEMPUNYAI JAM TANGAN LOUIS VUITTON?

 

INGIN MENJUALNYA TAPI TIDAK TAHU DI MANA?

 

JANGAN RISAU, KEDAI KAMI MENERIMA JAM TANGAN LOUIS VUITTON.


APA ITU JEWEL CAFE?

 

Jewel Cafe merupakan sebuah Kedai Kitar Semula No. 1 Japan yang mempunyai lebih dari 200 buah kedai di Jepun, Hong Kong, Taiwan, China, Singapura dan juga Malaysia. Di Malaysia sahaja, sudah empat cawangan di buka, di Aeon AU2 Setiawangsa, di Aeon Taman Maluri, Aeon Bukit Raja dan Aeon Taman Equine.

 

LOKASI KEDAI KAMI

 

Kedai kami terletak di dalam Pusat Membeli Belah Aeon Equine, di level G berhadapan dengan Aeon Electrical dan bersebelahan dengan Kedai Guardian.

 

ANGGARAN SECARA PERCUMA DAN BAYARAN SECARA TUNAI

 

Kedai kami menyediakan perkhidmatan yang menyediakan anggaran secara percuma bagi setiap transaksi yang dilakukan. Penyediaan air dan makanan ringan turut disediakan bagi mengurangkan masa menunggu pelanggan sewaktu pihak kami sedang melakukan anggaran.

 

Selain daripada itu, untuk setiap transaksi yang berjaya dilakukan, pihak kami akan membayar secara TUNAI. Ya, pihak kami akan membayar secara TUNAI pada masa itu juga.

 

JAM TANGAN LOUIS VUITTON TAMBOUR MOONSTAR PM BLANCHE

 
 
Jenama : Louis Vuitton
Model: Tambour Moonstar PM Blanche
Material : Jam (Keluli Tahan Karat)
: Tali (Kulit)
Movement: Quartz
page top
page top