AEON Taman Equine Shopping Centre blog

Membeli jam tangan Patek Philip secara tunai di Seri Kembangan dan Putrajaya.

June 29, 2020

Hi~ Terima kasih kerana mengunjungi blog kami ^_^

Mari kita sama-sama menjalani cara hidup norma baru. Kerap basuh tangan, jaga jarak anda dan jangan lupa untuk memakai topeng muka.

Jewel Cafe membeli Patek Philip

Barangan berjenama adalah salah satu pelaburan. Nilai untuk sesuatu barang bergantung terhadap kondisi barang, permintan dan model serta jenama. Selain itu, barangan berjenama juga boleh menjadi penyelamat dikala anda memerlukan duit kecemasan. Anda mempunyai jam tangan Patek Philip yang tidak digunakan ? Jewel Cafe mempunyai solusi untuk anda. Sila datang ke Jewel Cafe dan tukar jam tangan Patek Philip anda kepada TUNAI.

Patek Philippe annual calendar

BrandPatek Philippe
Movement Mechanical (automatic)
Function 3-needle day date 
Color [Dial] Gray
[Case] ​​Rose Gold
[Belt] Black
Material K18RG solid product (gross weight 84.3g),
genuine croco band, genuine K18RG solid buckle
Size [Case diameter] 40.5 mm
[Case thickness] 10.5 mm
[Around arm] 21.0 cm

Konsep Tunai

Jewel Cafe menggunakan konsep tunai. Sekiranya pelanggan setuju dengan harga yang diberikan, kami akan membayar tunai dengan segera. Harga yang ditawar berdasarkan model, kondisi dan permintaan pasaran di Jepun. Untuk mendapat harga yang lebih baik, pelanggan disarankan untuk membawa resit pembelian, ‘authenticity card’ dan kotak.

Lokasi

AEON Taman Equine Shopping Centre, Lot G15 Ground Floor, No.2, Jalan Equine Taman Equine, Pusat Bandar Putra Permai, 43300 Seri Kembangan, Selangor. Jewel Cafe berhadapan dengan Aeon Electrical dan bersebelahan dengan Kedai Guardian.

page top
page top