AEON Taman Equine Shopping Centre blog

Membeli jam tangan Rolex Daytona secara tunai di Seri Kembangan dan Putrajaya.

August 27, 2020

Hi~ Terima kasih kerana mengunjungi blog kami ^_^

Mari kita sama-sama menjalani cara hidup norma baru. Kerap basuh tangan, jaga jarak anda dan jangan lupa untuk memakai topeng muka.

Waktu operasi : 10:00 pagi – 9.00 malam

Jewel Cafe membeli jam tangan Breitling

Barangan berjenama adalah salah satu pelaburan. Antara jenama jam tangan yang popular adalah Rolex. Terkenal dengan pembuatan yang teliti dan berkualiti, Rolex mempunyai peminat yang tersendiri. Selain itu, jam tangan berjenama boleh menjadi penyelamat dikala anda memerlukan duit kecemasan. Di Jewel Cafe harga yang kami tawar berdasarkan kondisi barang, permintan pasaran di Jepun, model dan jenama. Sekiranya anda mempunyai jam tangan Rolex yang tidak digunakan, Jewel Cafe mempunyai solusi untuk anda. Sila datang ke Jewel Cafe dan tukar jam tangan Breitling anda kepada TUNAI.

Konsep Tunai

Jewel Cafe menggunakan konsep tunai. Sekiranya pelanggan setuju dengan harga yang diberikan, kami akan membayar tunai dengan segera. Untuk mendapat harga yang lebih baik, pelanggan disarankan untuk membawa resit pembelian, ‘authenticity card’ dan kotak. Selain itu, kami juga memberikan khidmat ANGGARANG PERCUMA untuk semua pelanggan yang ingin barang mereka dinilai.

Lokasi

AEON Taman Equine Shopping Centre, Lot G15 Ground Floor, No.2, Jalan Equine Taman Equine, Pusat Bandar Putra Permai, 43300 Seri Kembangan, Selangor. Jewel Cafe berhadapan dengan Aeon Electrical dan bersebelahan dengan Kedai Guardian.

page top
page top