AEON Taman Equine Shopping Centre blog

Kami membeli EMAS TERPAKAI dengan bayaran TUNAI – Jewel Cafe Aeon Taman Equine

October 27, 2020

Hi , salam sejahtera .


Beroperasi setiap hari : 10:00AM – 8:00PM


Mari kita bersama laksanakan kehidupan norma baru. Kerap membasuh tangan anda, jangan lupa untuk memakai topeng muka, dan kekalkan jarak 1 meter antara satu sama lain.

JEWEL CAFE

Jewel Cafe merupakan sebuah Kedai Kitar Semula No. 1 Japan yang mempunyai lebih dari 200 buah kedai di Jepun, Hong Kong, Taiwan, China, Singapura dan juga Malaysia. Di Malaysia sahaja, sudah empat cawangan di buka, di Aeon Taman Equine , Aeon Taman Maluri, Aeon Bukit Raja dan Aeon AU2 Setiawangsa.

Pada awalnya, Jewel Cafe hanya berurusan dalam pembelian barangan kemas sahaja. Apa jua jenis emas, samaada emas kuning, emas putih, perak, suasa, batu berlian kami beli. Tetapi sekarang kami turut menerima barangan berjenama yang terdiri daripada tas tangan, dompet, tali pinggang, jam tangan dan macam-macam lagi.

【新入荷商品】【中古】【新品仕上げ済み】セリーヌ5Pダイヤモンド18金イエローゴールド【ペンダント】


ANGGARAN SECARA PERCUMA DAN BAYARAN SECARA TUNAI

Kedai kami menyediakan perkhidmatan yang menyediakan anggaran secara percuma bagi setiap transaksi yang dilakukan. Penyediaan air dan makanan ringan turut disediakan bagi mengurangkan masa menunggu pelanggan sewaktu pihak kami sedang melakukan anggaran.

Selain daripada itu, untuk setiap transaksi yang berjaya dilakukan, pihak kami akan membayar secara TUNAI. Ya, pihak kami akan membayar secara TUNAI pada masa itu juga.

Jadi, apa tunggu lagi? Marilah datang ke kedai kami.

Lokasi

AEON Taman Equine Shopping Centre, Lot G15 Ground Floor, No.2, Jalan Equine Taman Equine, Pusat Bandar Putra Permai, 43300 Seri Kembangan, Selangor. Jewel Cafe berhadapan dengan Aeon Electrical dan bersebelahan dengan Kedai Guardian.

page top
page top