AEON Taman Equine Shopping Centre blog

Kami Beli Jam Tangan Berjenama dengan Bayaran TUNAI di Jewel Cafe Aeon Taman Equine

October 28, 2020

Hi, selamat datang ke blog kami. Terima kasih kerana sudi melayari blog kami~~


Untuk kehidupan dengan norma baru, marilah kita sama-sama menjaga diri dan ikutlah peraturan yang telah ditetapkan oleh kerajaan. Jangan lupa mengamalkan SOP yang telah ditetapkan, jaga jarak sosial, kerap membasuh tangan, dan jangan lupa memakai topeng pelitup muka anda.


Adakah anda pernah dengar berkenaan kedai kami, Jewel Cafe?


JEWEL CAFE


Jewel Cafe bukan sahaja membeli barangan kemas, tetapi kami turut membeli barangan berjenama salah satunya adalah jam tangan. Pelbagai jenama jam tangan yang kami beli tetapi akan mengambil kira permintaan pasaran di Jepun.


Sekiranya anda mempunyai set aksesori yang lengkap seperti kotak, kad jaminan, resit, jam yang lengkap termasuk lebihan tali dan banyak lagi, ini boleh mempengaruhi pada harga pembelian.



SERVIS ANGGARAN HARGA PERCUMA DAN BAYARAN TUNAI


Pihak kami menyediakan servis anggaran harga secara PERCUMA. Proses ini akan dilakukan oleh staff kami yang profesional. Setiap proses mengambil masa antara 15 ke 20 minit. Pelanggan akan disediakan minuman dan makanan ringan sewaktu proses anggaran sedang berjalan.


Untuk setiap transaksi yang berjaya, pelanggan akan dibayar secara TUNAI! Ya! Tunai dengan kadar segera. Kami menawarkan harga yang terbaik untuk setiap barangan yang anda bawa.





LOKASI KAMI


Jadi, tunggu apa lagi? Jom datang ke kedai kami yang terletak di dalam Aeon Mall Taman Equine, tingkat atas bersebelahan dengan kedai Guardian.


Waktu beroperasi kami sekarang adalah seperti berikut:


Isnin – Ahad (Termasuk Cuti Am): 10.00 a.m – 8.00 p.m

page top
page top