AEON Bukit Mertajam Shopping Centre blog

Beg Tangan Berjenama Yang Diminati Oleh Wanita.

March 7, 2021

aa

Wanita dan beg tangan tidak dapat dipisahkan. Setiap wanita pastinya ingin memiliki beg tangan yang berjenama mewah untuk kelihatan cantik dan anggun apabila menggayakannya ketika keluar bersiar-siar mahupun ke majlis keramaian.

aa
Bagi wanita, memiliki beg tangan bukan sekadar keperluan tetapi lambang dan prestij. Oleh kerana itu, wanita di Malaysia mampu memiliki lebih daripada sebuah beg tangan berjenama. Ada yang sanggup berbelanja semata-mata mahu memiliki koleksi jenama beg tangan mewah yang berada di pasaran. Beg tangan mewah bukan sahaja menampakkan kemewahan si pemakai malahan memberi rasa keyakinan kepada diri si pemakai

aaa

A5 Jenis Jenama Beg Tangan Yang Popular.

aaa

aaa1) Hermes Barkin.

aaaaa

aaa

【3%OFF】 エルメス ケリー 32 内縫い トゴ ラゴン シルバー金具 レザー グリーンブルー エルメス ハンドバッグ ショルダーバッグ HERMES レディース 本革 2WAYバッグ KELLY ケリーバッグ エルメス ケリー32 ハンドバック バック HANDBAG BAG ブランド

Sekiranya anda memiliki beg tangan mewah ini, anda mungkin wanita yang paling glamour di dunia!

Hermes merupakan jenama fesyen terkemuka dari Perancis dan menghasilkan beg tangan termahal di dunia iaitu Hermes Birkin.

Penghasilannya sangat teliti sehingga setiap pekerja mereka adalah terlatih dan mempunyai kepakaran untuk menghasilkan sebuah beg tangan wanita yang ikonik. Disebabkan itu, Hermes Birkin menjadi beg tangan idaman setiap wanita.

aaa

aa

2) Channel.

aa

【3%OFF】 シャネル チェーンショルダーバッグ マトラッセ23 Wフラップ ラムスキン 黒 ゴールド金具 CHANEL レディース ダブルフラップ 斜めがけ チェーンバッグ ミニバッグ 肩がけ 本革 ダブルチェーン バック BAG ブランド

aa

Pasti ramai wanita yang mengetahui jenama beg tangan ini. Diasaskan di Perancis oleh Alain Wertheimer dan Gérard Wertheimer, Chanel merupakan ikon beg tangan kulit mewah yang menjadi pilihan wanita zaman ini.

Kebanyakan model dan pelakon popular memilih Chanel sebagai koleksi beg tangan yang perlu dimiliki.

aaa

aaaa3) Louis Vuitton

aaa

【3%OFF】 ルイヴィトン ショルダーバッグ ハンドバッグ LVムーン アルマ モノグラム ブラウン レザー 2WAYバッグ ニコラジェスキエール LOUIS VUITTON ルイ・ヴィトン ビトン レディース 肩掛けショルダー ハンドバック バック HANDBAG BAG ブランド 新作

aa

Jenama Louis Vuitton atau LV sememangnya menjadi idaman ramai wanita. LV diminati kerana penghasilan beg tangan mewah berkualiti tinggi.

LV diasaskan pada tahun 1854 oleh pereka bernama Louis Vuitton di Perancis. Jenama ini menghasilkan produk berjenama mewah yang berkualiti tinggi daripada barang kulit, kasut, jam tangan, barang kemas, aksesori sehinggalah kepada beg tangan.

aa544aa

a4) Prada

aaa

プラダ PRADA ハンドバッグ カゴバッグ 1BG835 2E28 V WOY F0I55 NATURALE+NERO ブラック bos-08 bag-01 kago-01 レディース 【サーチ対象】 2021SS

Prada adalah sebuah jenama beg tangan yang popular berasal dari Itali. Bermula sebagai kedai barangan kulit, syarikat beg tangan mewah ini ditubuhkan pada tahun 1913 oleh Mario Prada dan abangnya Martino. Keistimewaan Prada adalah ianya diperbuat daripada kulit yang berkualiti tinggi serta imej vintej yang menawan

aaa

aaa5) Gucci

aaa

グッチ GUCCI GGスプリームキャンバス トートバッグ 479197 KHNKG 9769 ベージュ系 ブラック トートバック tote BAG レディース おしゃれ かわいい 肩掛け ladies ブランドバッグ

aaa

Gucci adalah salah satu jenama fesyen dan barangan kulit mewah popular. Diasaskan oleh Guccio Gucci di Florence pada tahun 1921, jenama Gucci adalah sering menghiasi ruang majalah dan billboard di serata dunia.

Dalam senarai Forbes World’s Most Valuable Brands list, Gucci berada di kedudukan ke-38 jenama paling berharga, sekaligus menjadikan Gucci adalah beg tangan mewah yang paling diminati dan digilai wanita.

aaa

aa

page top
page top