AEON Bukit Raja Shopping Centre blog

Kedai Yang Membeli Emas Dengan Harga Yang Berbaloi!

June 22, 2020

Terima kasih kerana mengunjungi blog Jewel Cafe.

Jewel Cafe adalah sebuah kedai kitar semula emas, kami membeli emas bertujuan untuk melebur emas untuk menghasilkan emas baharu.

Pasaran emas sekarang adalah tinggi.

Bagi yang membeli emas untuk tujuan pelaburan, waktu inilah sesuai untuk menjual emas anda kerana pasaran emas adalah tinggi.

Dan bagi mereka yang mahu menjual emas untuk mendapatkan cash serta merta, Jewel Cafe adalah pilihan tepat buat anda kerana kami menilai serta meneliti barangan kemas anda mengikut pasaran emas kini, gred emas, berat emas dan sebagainya seterusnya memberikan cash setelah dipersetujui oleh kedua belah pihak.

Kedai kami tidak menawarkan pertukaran emas dengan emas lain, kami hanya membeli secara terus dan menawarkan cash serta merta bergantung kepada harga emas anda.

Penilaian percuma jee.

Anda boleh datang sahaja ke lokasi Jewel Cafe yang terletak di Klang dan Kuala Lumpur, Kami buka kedai dari pukul 10 pagi sehingga 9 malam pada setiap hari.

Penilaian adalah secara percuma, jika anda ingin mengetahui harga nilai emas anda sahaja, boleh datang ke kedai dan bertanyakan dengan staff kami dengan lebih lanjut.

KUNJUNGI JEWEL CAFE UNTUK MAKLUMAT LANJUT

Apa anda tunggu lagi?

kunjungi Jewel Cafe segera!

Anda juga boleh menghubungi dahulu kedai kami untuk mengetahui waktu operasi dan sebagainya.

Anda boleh datang ke kedai kami berlokasi di:
AEON BUKIT RAJA SHOPPING CENTRE, 
F34 FIRST FLOOR, 
PERSIARAN BUKIT RAJA 2, 
BANDAR BARU KLANG, 
41150 KLANG, 
SELANGOR DARUL EHSAN. 
03-3358 8466 

page top
page top