AEON Bukit Raja Shopping Centre blog

Pembeli Beg Chanel Terpakai | JEWEL CAFE MALAYSIA

October 20, 2020

TUKAR BEG LAMA KEPADA TUNAI

Tahukah anda beg tangan berjenama anda boleh ditukarkan kepada wang tunai?

Kami di Jewel Cafe merupakan syarikat daripada Jepun yang kini sudah bertapak di Malaysia selama lebih 7 tahun. Seperti anda semua sedia maklum, Jepun merupakan sebuah negara yang terkenal dengan penjualan dan pembelian barang berjenama terpakai termasuklah jam tangan mewah, beg tangan, aksesori dan lain-lain.

Kini kami ingin memperkenalkan konsep tukar barang berjenama anda kepada wang tunai dengan segera! Ini bermaksud kami membeli barang anda tanpa perlu tunggu barang anda terjual. 

Anda akan mendapat wang anda pada masa dan hari yg sama anda jual barang anda kepada kami. Kami menawarkan cara yang sangat mudah untuk anda mendapatkan sebut harga bagi pelbagai jenis barangan berjenama anda.

LOKASI JEWEL CAFE MALAYSIA

Untuk cara yang paling pantas, anda boleh terus ke lokasi kami. Jika anda ingin terus ke lokasi kami, anda boleh pergi ke salah satu cawangan kami yang berhampiran dengan tempat anda. Cawangan kami bertempat di lokasi seperti berikut:

  • JEWEL CAFE BUKIT RAJA
  • JEWEL CAFE AU2 SETIAWANGSA
  • JEWEL CAFE TAMAN EQUINE
  • JEWEL CAFE TAMAN MALURI

MEMBELI CHANEL DENGAN HARGA TINGGI!

Salah satu jenama yang kami boleh beli dari anda ialah Chanel. Jika anda mempunyai koleksi beg Chanel untuk dijual, anda boleh datang ke kedai kami untuk membuat pernilaian harga. 

Sila sertakan aksesori yang lengkap jika ada bagi mendapatkan harga yang lebih tinggi. Harga bergantung juga kepada keadaan, warna, model dan juga tahun keluaran bagi jenama tersebut.

KOLEKSI PEMBELIAN KAMI

【中古】シャネルトリプルココチェーントートゴールド金具ココマークA03675【トートバッグ】【GOODA掲載】【美品】

【中古】【美品】シャネルCCロゴチェーンショルダーバッグマットゴールド金具ココマーク【トートバッグ】

【中古】シャネルマトラッセココマークダブルチェーンショルダー斜め掛けアンティーク風シルバー金具ワイルドステッチ【ショルダーバッグ】【GOODA掲載】【美品】

シャネルバイカラーキルティングメッシュココマーク【トートバッグ】

【中古】シャネルマドモアゼルチェーンショルダーCCボーリングバッグアンティークシルバー金具ココマークA49853【ショルダーバッグ】【GOODA掲載】【美品】

【美品】シャネルCCロゴチェーントートマトラッセステッチシルバー金具グランドショッピングココマークA50995【トートバッグ】

【中古】【美品】シャネルCCマトラッセステッチWチェーンポシェット肩掛けゴールド金具ココマーク【ショルダーバッグ】

HUBUNGI KAMI SEGERA

Jika anda berminat untuk mendapatkan sebutharga atau menjual barangan berjenama terpakai anda kepada kami, sila kunjungi kami di cawangan Jewel Cafe Bukit Raja atau hubungi kami di talian 03-33588466 untuk membuat temujanji.

page top
page top