AEON Taman Maluri Shopping Centre blog

Ampang Jaya,Cheras,Pudu,Pemaisuri,kajang, Kami membeli Jam tangan berjenama OMEGA Speedmaster , AEON TAMAN MALURI CHERAS.

February 22, 2020

haiii semua…..


Jewel Cafe Malaysiaadalah syarikat JEPUN terbesar no. 1 di MALAYSIA.   

 

Pada tahun 1848, pembuat jam Louis Blanc membuat suara di La Chaux-de-Fonds di Switzerland, yang dipanggil OMEGA. Sebaik sahaja ia ditubuhkan, rekod baru ditetapkan satu demi satu dalam pertandingan yang bersaing untuk ketepatan, dan kemahiran teknikalnya yang tinggi menjadi reputasi dan menjadikannya nama yang boleh membuat namanya di dunia. Pada tahun 1900-an, sejak Sukan Olimpik Los Angeles pada tahun 1932, ia sering disahkan sebagai jam Olimpik rasmi, dan ketika datang ke jam tangan yang tepat, ia telah mendapat popularitas yang luar biasa yang dapat dibayangkan oleh siapa saja. Dalam sejarah jam tangan seperti “Seamaster” dan “Constellation”, terdapat banyak koleksi mengukir nama mereka, dan model ini adalah generasi baru “Senarai komputer”, dikeluarkan pada tahun 1957 sebagai “Speedmaster” (Speed ​​Master). ” Berdasarkan “Seamaster 300”, ia dilengkapi dengan chronograph tiga-daftar dan tachymeter, dan membentuk gaya yang tidak berubah seawal awal 1960-an. Dalam proses evolusi, walaupun pencipta mempunyai potensi yang tidak dijangka, maka mereka telah diterima pakai untuk projek mendarat Apollo. “Moon Watch”, tajuk yang benar-benar abadi dalam sejarah tontonan, telah mewarisi semangat perintis “OMEGA”. Model ini adalah model terhad “3510.21” yang dikeluarkan pada tahun 2000 dengan kerjasama Marui. Model ini dengan dail putih dan indial hitam biasanya dipanggil “model panda”, dan reka bentuk muka yang mengingatkan panda semakin popular sebagai yang comel.

Maklumat produk
Nombor item wth-1635-741563
Jenama OMEGA
Nama model Speedmaster
Ref No 3510.21 (35102100)
Sereal 57180XXX
* Mengenai penerangan nombor siri, kami tidak menyiarkannya di laman web untuk sebab-sebab privasi. Sila ambil perhatian bahawa kami tidak dapat menjawab pertanyaan.
Bahan SS
Diameter kes Kira-kira 39.0mm
Lilitan lengan Sekitar 17.0cm
Pergerakan Penggulungan automatik

Kami akan membayar secara TUNAI segera sekiranya anda  bersetuju dengan harga tersebut! Penilaian sesuatu produk adalah mengikut harga berdasarkan kondisi dan sebagainya.



Jika anda memiliki barang berjenama seperti di atas dan ingin menjual, JEWEL CAFE sedia membantu anda!!

kehadiran anda amat dialu alukan oleh pihak kami JEWEL CAFE!! Yang paling menarik ialah kami menyediakan tempat permainan kanak-kanak, minuman dan snek percuma sementara menunggu barangan anda diperiksa.


Selain dari itu kami jugak menyediakan pelbagai keistimewaan eksklusif khas untuk anda seperti :-

* “Invitation Card”
* “Member Card”
* ” Cash Bonus RM30″
* “Cash Bonus RM100”
* ” Jewelry Cleaning”


Kesemua yang diatas tidak mempunyi tarikh luput dan boleh diguna bila-bila masa sahja dengan terma dan syarat yang ditetapkan.

 

 


Sekiranya  kami terlalu jauh untuk anda datang, sila cuba 

App  kami, LINE.estimasi, atau EMAIL.Estimation.

WHAT’S APP estimation : (+60) 11-5779 2451

LINE.estimation ID: jewelcafemalaysia

EMAIL.Estimation: jewel-cafe-taman@crane-a.co.jp

Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan, jangan segan untuk menghubungi kami!

Jangan malu untuk melawat kami dan mendekati kakitangan kami yang ramah untuk maklumat lanjut.

page top
page top