AEON Taman Maluri Shopping Centre blog

Tukar Bag Jenama Gucci dan terima Wang Tunai di Jewel Cafe Aeon Taman Maluri

June 26, 2020

Terima kasih kerana melayari blog kami.

Selamat datang ke website kami.

Bagaimana hari anda? Jangan lupa kita masih perlu berhati hati dan menjaga jarak sosial bersama.

Kedai kami juga ada menyediakan SOP penting sebelum melakukan proses pembelian barangan, jadi jangan risau. Datang la hari ini, kami menanti anda!

Jewel Cafe adalah syarikat Jepun No.1 yang membeli emas dan barangan berjenama. Antara barangan berjenama yang kami beli adalah tas tangan, jam tangan, tali pinggang, kosmetik, dompet dan lain-lain.

Konsep Tunai

Di Jewel Cafe kami menggunakan konsep tunai dan bukannya pajak gadai ataupun ‘consignment’. Sekiranya pelanggan bersetuju dengan harga yang kami tawarkan, pihak kami akan membayar anda secara tunai pada masa tersebut. Anda mempunyai tas tangan Chanel yang tidak digunakan ? Sila datang ke Jewel Cafe dan dapatkan khidmat kami.

Chanel Shoulder Bag

PELBAGAI FAEDAH UNTUK AHLI JEWEL CAFE

Setelah anda menjual emas secara automatik anda menjadi Ahli Jewel Cafe. Oleh itu, anda boleh menikmati beberapa faedah seperti:

  1. Kad ahli dengan wang tunai tambahan (dengan terma dan syarat)
  2. Tiket barang kemas PERCUMA
  3. BONUS tunai RM30 & RM100 (dengan terma dan syarat)
  4. Kad Jemputan – Pelanggan akan mendapat RM100 percuma untuk menjemput rakan (rakan mesti menjual barang perhiasan dengan harga lebih dari RM300 di Jewel Café)
  5. Cabutan BERTUAH (boleh memenangi wang tunai RM50 & RM100)

Semua faedah TANPA tarikh luput dan boleh digunakan bila-bila masa sahaja!

Lokasi

Sila hubungi kami di talian 03 – 9201 4001 (Jewel Cafe Maluri) atau terus ke kedai kami terletak di dalam AEON Taman Maluri tingkat satu sebaris dengan Pos Malaysia

page top
page top